tiistai 28. heinäkuuta 2015

Nyt se alkaa!

Tervetuloa kaikki fanit seuraamaan blogiani! Olen viisivuotias, pikimusta British Shorthair ja kotoisin Ruusutarhan kissalasta. Ensimmäinen nimeni oli Jalo. Ja sitä minä olenkin. Olen voittanut useita palkintoja kissanäyttelyissä, mutta mielestäni siellä on tylsää. Viimeisellä kerralla annoin tuomarille ja kisumummolleni sellaisen opetuksen, että nyt saan pysytellä ainakin kolme vuotta kotona. Eläinlääkäri ihmetteli, että tuo nalleko oli saanut kisuromahduksen. Ulkonäkö saattaa pettää. Olen kiltti ja vähän nössö, mutta tarpeen tullen osaan näyttää hampaani ja kyntenikin.

Kun pääsin pentuna mamin luo, sain uuden nimen, tai uusia nimiä. Koska olen mietiskelijä ja älykkö, kokonimeni on Herra Vihtori Väinämöinen. Perheeseeni kuuluu veljeni Esko sekä kisumummon ja mamin lisäksi useita muita ihmisolentoja, jotka saattavat esiintyä blogissani. Kerron teille elämästäni ja pohdinnoistani kisujen näkökulmasta


Löydät minut myös Instagramista nimellä Vainopupu ja Sanajahdista nimellä Väinöpoika. Veljeni nimi on Sir Aron Elvis, alias Esko. Kisumummo bloggaa puolestani, koska tassuni numero on noin 46 siro. Itselläni saattaisi siis tulla muutama kirjoitusvirhe. Kerron sinulle mietteistäni ja seikkailuistani. Tule seikkailemaan kanssani! Miau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti