lauantai 12. maaliskuuta 2016

Lääkäristä toiseen

Esko halusi tulla mukaan.
Minua kiidätetään nyt lääkäristä toiseen. Kisupappa vasta viime viikolla vei mukamas viattomasti vain silmää näyttämään. Olisihan se pitänyt arvata, kun Esko otettiin seuraksi, että ei se pelkkään silmätarkastukseen jää. Niin saatiin taas rokotuksia ja matosalvaa niskaan. Minä vähän osoitin mieltäni, mutta Kisupappa piti tiukasti kiinni, niin nyt ei kostoisku ihan onnistunut.

Hitsi, näkivät minut!
Eiköhän tämä ollut tässä.
Eilen vain halusin vähän vinkata silmää, niin eikös Kisumummo lähtenyt renkaat ulvoen viemään minua oikein kisusilmälääkärille. Yritin kyllä ensin lausua äänekkäät vastalauseeni, mutta se oli virhe. Kaikki huomasivat, että olin tullut kopassa mukaan ja lääkäri pääsi käsiksi. Siellä olin kyllä tosi tosi nätisti, kun Mami tuli mukaan ja hellästi minua piteli ja silitteli.

Kun silmiäni oli mielestäni ronkittu tarpeeksi, ryömin takaisin kopan perimmäiseen nurkkaan, tekeydyin mustaksi, ja olin ihan hipi hiljaa. Unohtivat minut! Hihi. Pääsin turvallisesti kotiin ilman pistoksia sun muita kauheuksia.

Onneksi on Mami!
Mutta jälkeni jätin. Lähes koko turkillisen sinne pöydälle. Iso osa tarttui Mamin vaatteisiin. Onnistuin pöllyttämään karvoja jopa Mamin puseron selkäpuolelle. Niitä yrittivät eläinlääkärin kanssa yhteistuumin putsata, mutta tiukassa olivat. Mutta Mami valittelikin alkuviikosta, että vähän viluttaa. Nyt on kevään turrukkapäivät. Kyllä tarkenee.


Ihmissusia?
Nyt tippoja monta kertaa päivässä useita peräkanaa. Vähän surkea olo. Mutta eiköhän se tästä. Kisumummo kävi muuten ihmisystävällään kylässä. Naapurissa oli eläimiä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti